Monday, January 10, 2011

Эерэг хандлага

Эцэг: "Би чамайг миний сонгож өгсөн охинтой гэрлээсэй гэж бодож байна."
Хүү:   " Үгүй ээ, аав аа, би өөрийнхөө сонгосон хүнтэй л гэрлэнэ."
Эцэг: "Гэхдээ миний сонгосон охин чинь Билл Гейтсийн охин шүү дээ."
Хүү:   " Аа, тэгвэл.....за за зөвшөөрлөө."


Дараагийн өдөр эцэг Билл Гейтсийнд очлоо.

Эцэг:  " Танай охинтой гэрлэх ёстой хүнийг би мэдэх юм байна."
Билл:  " Гэхдээ охин маань гэрлэхэд хэтэрхий жаахан байна."
Эцэг:  "Гэхдээ тэр гэрлэх хүн нь Дэлхийн банкны дэд ерөнхийлөгч шүү дээ."
Билл:  " Аа, тэгвэл.....за за зөвшөөрлөө."
Ýöýã: "Òàíàé îõèíòîé ãýðëýõ õ¿íèéã áè ìýäíý."

Ингээд эцэг Дэлхийн банкны ерөнхийлөгч дээр очлоо.

Эцэг:  "Би нэг залууг танай дэд ерөхийлөгчөөр санал болгох гэсэн юм"
Ерөн: " Надад тэр дэд ерөхийлөгч чинь хэрэгцээнээсээ хэд дахин олон болчоод байна."
Эцэг:  " Гэхдээ тэр залуу бол Билл Гейтсийн хүргэн байгаа юм л даа."
Ерөн:  " Аа, тэгвэл.... за за зөвшөөрлөө."



Сургамж: Танд юу ч байхгүй байлаа ч юуг ч олж авах хүч бий. Гагцхүү эерэг хандлагаьтай байх ёстой.
                                                            ТАНД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ!

No comments:

Post a Comment